Client: Føtex Home Delivery

Topics: Awareness, Branding

Nu kommer Føtex hjem til dig…

Brandet var kendt af alle danskere, men den nye service – hjemmelevering – lå for lavt på awreness. Vi fandt den mest simple og visuelt enkle måde at vise, at Føtex kommer hjem til dig.

The task /

Øge awareness i forsyningsområdet – Storkøbenhavn – om den nye Home Delivery service

  • Kreativt Koncept
  • Mediestrategi & planlægning
  • Kampagnefilm
  • Digital Outdoors
  • Annoncekoncept til lokalaviser
What we delivered

Results /

Kampagnen scorede over benchmark på samtlige parametre. Her er de vigtigste:

  • Ad-liking 14%-point over benchmark
  • Entertainment factor 18%-point over benchmark
  • Mere end halvdelen af respondenterne ønskede at prøve produktet hvilket er 21% over benchmark
Visa’s “The Equal Sponsorship” skal bringe dækningen op på niveau med herrefodbold

Mediawatch

July 2022

PR REACTIONS

ReLATED CASES /

Social group, Glasses, Blue, Sleeve, Eyewear, Font
Branded hva' for NOGET?

Fazer

Social group, Glasses, Blue, Sleeve, Eyewear, Font
Branded hva' for NOGET?

Fazer

Social group, Glasses, Blue, Sleeve, Eyewear, Font
Branded hva' for NOGET?

Fazer