Client: Føtex Home Delivery
Topics: Awareness, Branding
Nu kommer Føtex hjem til dig…
Brandet var kendt af alle danskere, men den nye service – hjemmelevering – lå for lavt på awreness. Vi fandt den mest simple og visuelt enkle måde at vise, at Føtex kommer hjem til dig.
The task /
Øge awareness i forsyningsområdet – Storkøbenhavn – om den nye Home Delivery service
- Kreativt Koncept
- Mediestrategi & planlægning
- Kampagnefilm
- Digital Outdoors
- Annoncekoncept til lokalaviser
What we delivered
Results /
Kampagnen scorede over benchmark på samtlige parametre. Her er de vigtigste:
- Ad-liking 14%-point over benchmark
- Entertainment factor 18%-point over benchmark
- Mere end halvdelen af respondenterne ønskede at prøve produktet hvilket er 21% over benchmark
Visa’s “The Equal Sponsorship” skal bringe dækningen op på niveau med herrefodbold
Mediawatch
July 2022
PR REACTIONS
ReLATED CASES /
Branded hva' for NOGET?
Fazer
Branded hva' for NOGET?
Fazer
Branded hva' for NOGET?
Fazer