Client: Fazer
Topics: Creative, Media, Branded Content, Audio, Campaign
Branded hva’ for noget?
Konfekturebrandet Fazer entrerede med den populære podcast ”Undskyld Vi Roder” fra r8Dio og skabte verdens måske første ”fiktive branded content-kampagne”.
The task /
At skabe kendskab til brandet Fazer – og ikke mindst give det underholdende brandmæssige karaktertræk. Fremfor at bygge på trivielle værdier som kvalitet og smag var missionen at positionere Fazer som leverandør af positiv energi til danske slikmunde.
Det er modigt. Meget modigt. Og så er det hylende morsomt. Årets vinder for bedste Branded Content
En virkelig værdig vinder af en historisk stærk eksperimental kategori
Rambuk juryen
March 2022
Results /
- Vi fik målgruppen til at bruge samlet set mere end 5 timer med vores brand over 4 måneder.
- Salget af berørte slikprodukter steg i gennemsnit med 10% i forhold til samme periode året før.
- Gav Fazer højeste share of search nogensinde.
ReLATED CASES /
Branded hva' for NOGET?
Fazer
Branded hva' for NOGET?
Fazer
Branded hva' for NOGET?
Fazer