Client: AMO

Topics: Branding, Creative, Media, Film, Awareness

Bagemix. Serveret med mørke hemmeligheder…

Du bruger bagemix. Så smager dine venner og familie det. Du får komplimenter. Du ”glemmer” at nævne, at det er bagemix. Årene går og løgnen lever. Men før eller siden, bliver du konfronteret med sandheden.

The task /

Private label fylder mere og mere på supermarkedshylderne og tager andele fra de etablerede brands. Opgaven her var derfor at genopfriske AMO’s gode klassiske brand i danskernes bevidsthed samt skabe en langsigtet branding-platform, der også kan rumme lancering af produktnyheder.

What we delivered
  • Brand Platform & Kreativt Koncept
  • Kampagnefilm
  • POS masterkoncept
  • Mediestrategi og planlægning

Results /

Kampagnen scorede over benchmark på samtlige parametre. Her er de vigtigste:

  • Ad-liking 14 %-point over benchmark
  • Entertainment factor 18 %-point over benchmark
  • Mere end halvdelen af respondenterne ønskede at prøve produktet hvilket er 21 % over benchmark

Creative Circle Award 2023
Film: Shortlist
Campaign of the Year 2022
Internal Award at Läntmannen Cerealia

Awards

Visa’s “The Equal Sponsorship” skal bringe dækningen op på niveau med herrefodbold

Mediawatch

July 2022

PR REACTIONS

ReLATED CASES /

Social group, Glasses, Blue, Sleeve, Eyewear, Font
Branded hva' for NOGET?

Fazer

Social group, Glasses, Blue, Sleeve, Eyewear, Font
Branded hva' for NOGET?

Fazer

Social group, Glasses, Blue, Sleeve, Eyewear, Font
Branded hva' for NOGET?

Fazer