Client: AMO
Topics: Branding, Creative, Media, Film, Awareness
Bagemix. Serveret med mørke hemmeligheder…
Du bruger bagemix. Så smager dine venner og familie det. Du får komplimenter. Du ”glemmer” at nævne, at det er bagemix. Årene går og løgnen lever. Men før eller siden, bliver du konfronteret med sandheden.
The task /
Private label fylder mere og mere på supermarkedshylderne og tager andele fra de etablerede brands. Opgaven her var derfor at genopfriske AMO’s gode klassiske brand i danskernes bevidsthed samt skabe en langsigtet branding-platform, der også kan rumme lancering af produktnyheder.
What we delivered
- Brand Platform & Kreativt Koncept
- Kampagnefilm
- POS masterkoncept
- Mediestrategi og planlægning
Results /
Kampagnen scorede over benchmark på samtlige parametre. Her er de vigtigste:
- Ad-liking 14 %-point over benchmark
- Entertainment factor 18 %-point over benchmark
- Mere end halvdelen af respondenterne ønskede at prøve produktet hvilket er 21 % over benchmark
Visa’s “The Equal Sponsorship” skal bringe dækningen op på niveau med herrefodbold
Mediawatch
July 2022
PR REACTIONS
ReLATED CASES /
Branded hva' for NOGET?
Fazer
Branded hva' for NOGET?
Fazer
Branded hva' for NOGET?
Fazer